17/06/2021

ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Οι μεγάλες προκλήσεις της εποχής πανδημία, κλιματική κρίση, 4η βιομηχανική επανάσταση,νέες ανισότητες, κ.α. επιβάλλουν την ανασυγκρότηση σε ενιαία έκφραση του σοσιαλδημοκρατικού χώρου στην Ελλάδα είναι επιτακτική για πολιτικούς, οικονομικούς, κοινωνικούς λόγους. Για λόγους πολιτικής ομαλότητας και σταθερότητας. Για την επικράτηση του ορθολογισμού και της ανοιχτής κοινωνίας, των φιλελεύθερων δημοκρατικών πολιτικών αξιών και των αξιών της κοινωνικής δικαιοσύνης, συνοχής, ισότητας και αλληλεγγύης. Για τη δυνατότητα διαμόρφωσης του συνολικού σχεδίου, οράματος και αφηγήματος Ελληνικής κυριότητας για το μέλλον της χώρας. Η διαδικασία ανασυγκρότησης εγγράφεται στο ευρύτερο ρεύμα ανανέωσης της Ευρωπαϊκής Σοσιαλδημοκρατίας. Η σοσιαλδημοκρατία ιστορικά βρίσκεται στην εμπροσθοφυλακή των μεταρρυθμίσεων καθώς στον ιδεολογικό […]
22/05/2021

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΧΡΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ   Η ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ   Η ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ   ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΣΚΕΙΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
22/05/2021

Δημιουργώντας τον προοδευτικό χώρο του 21ου αιώνα. Τι σημαίνει το να διεκδικεί ένας πολιτικός χώρος την ταυτότητα του προοδευτικού χώρου σήμερα;

Εισαγωγικό κείμενο για την ανοιχτότητα     (α) Διαφάνεια   (β) Ανοιχτή Διακυβέρνηση   (γ) Ανοιχτά Δημόσια Δεδομένα   (στ) Ανοιχτή Γνώση και Εκπαίδευση (ζ) Ανοιχτά Πολιτιστικά Δεδομένα (θ) Προοδευτική πολιτική για τη Διανοητική Ιδιοκτησία (ια) Προστασία των Κοινών (ια) Ανοιχτή Κοινωνία
19/05/2021

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ

  Α. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ , ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΕΣ Εξασφαλίζεται πλήρης διοικητική διαλειτουργικότητα. Αναπτύσσονται κοινές βάσεις δεδομένων σε όλη την έκταση της διοίκησης με εφαρμογή των ακόλουθων κανόνων:   Β. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ [/wpdiscuz-feedback] Γ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Κοινοβουλευτική παρακολούθηση και έλεγχος των ασκούμενων πολιτικών Οι παραπάνω κατευθύνσεις για την διοικητική μεταρρύθμιση αφορούν τόσο το κεντρικό κράτος όσο και την περιφερειακή και την τοπική αυτοδιοίκηση. Η εφαρμογή τους δεν είναι απλή. Απαιτείται σύνθετο πρόγραμμα στρατηγικής και εφαρμογών ενώ είναι περισσότερο από βέβαιο ότι θα προσκρούσουν σε ισχυρό πλέγμα αντίρροπων δυναμικών, τόσο στο επίπεδο των νοοτροπιών όσο και σε […]
22/05/2021

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ- ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ   Παρόλα αυτά η χώρα μας έχει την ευκαιρία να σχεδιάσει και να υλοποιήσει, σε αυτό τον νέο αναπτυξιακό κύκλο, μια νέα αναπτυξιακή στρατηγική με χρηματοδότηση από τις κάτωθι χρηματοδοτικές πηγές. Το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με τίτλο «Ελλάδα 2.0» έχει τέσσερις βασικούς πυλώνες (Πράσινος, Ψηφιακός, Ανθεκτικός και Δυναμικός μετασχηματισμός του μοντέλου ανάπτυξης) με  έμφαση στην πράσινη και στην ψηφιακή μετάβαση, ύψους 19 δις € σε επιχορηγήσεις και 13 δις € σε δάνεια, σύνολο 32 δις €, που θα πρέπει να απορροφηθούν μέχρι το 2026 . Η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) 2021-2027, που θα εστιάσει μεταξύ άλλων στη […]
22/05/2021

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ   ΑΡΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΩΝ   Γ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ   ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ   ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ   ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ   ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ   ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ   ΒΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥΣ
19/05/2021

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  Στα πλαίσιο αυτών των αρχών προκρίνουμε τις παρακάτω πολιτικές: Όλα τα παραπάνω αποτελούν, σε αδρές γραμμές, το όραμα για μια εκπαίδευση, που θα είναι ενταγμένη σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την επαγγελματική κατάρτιση και ένα ευρύ δίκτυο κοινωνικής πολιτικής που θα «αγκαλιάζει» όλες τις ανάγκες, τόσο των παιδιών και των νέων όσο και των οικογενειών τους. Οι αλλαγές που προτείνονται και οι εξειδικεύσεις που θα στηρίζονται σε αυτές, απαιτούν μια γενναία στροφή στις παγιωμένες αντιλήψεις που κρατούν την εκπαίδευση -όπως και όλο τον δημόσιο τομέα εξάλλου- δέσμια σε ένα αυστηρά συγκεντρωτικό, υπέρ-γραφειοκρατικό και τελικά «αφυδατωμένο» σύνολο […]