Β.2.3.1. Διοικητική Μεταρρύθμιση & Ανοιχτή Διακυβέρνηση

  1. Στρατηγική επιδίωξη της πολιτικής μας πρότασης είναι η δημιουργία ενός ισχυρού επιτελικού κράτους, που θα επικεντρώνεται σε πολιτικές βελτιστοποίησης της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των δημοσίων υπηρεσιών, με αξιοποίηση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού της διοίκησης, συνδυάζοντας τον έλεγχο απόδοσης και την αξιολόγηση με τη διαρκή επιμόρφωση.
  2. Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημόσιας Διοίκησης, που θα εγγυάται με σεβασμό στις αρχές της αμεροληψίας και της πολιτικής ουδετερότητας, τις δημόσιες πολιτικές διοικητικής μεταρρύθμισης και την υποστήριξη της εφαρμογής τους.  
  3. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην υπηρεσία των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών.  Συγκέντρωση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών σε ένα και μοναδικό κόμβο ηλεκτρονικών συναλλαγών, που συνεχώς  αναβαθμίζεται και επεκτείνει τις εφαρμογές του, όπου σ΄ αυτόν θα έχουν υποχρεωτική πρόσβαση το σύνολο της δημόσιας διοίκησης, αλλά και των πολιτών, που επιθυμούν να διεκπεραιώσουν ηλεκτρονικά τις υποθέσεις τους.
  4. Εδραίωση ενός ανοικτού, δυναμικού συστήματος δημοκρατικής διακυβέρνησης με πρωταρχικό στόχο την επανατοποθέτηση (δομική επαναρρύθμιση) των σχέσεων μεταξύ κεντρικών-περιφερειακών-τοπικών κυβερνήσεων, κοινωνίας των πολιτών και ιδιωτικής σφαίρας.  Αναβάθμιση της λειτουργίας των θεσμών και των δημοσίων λειτουργών, με παροχή δεδομένων, ενθαρρύνοντας συνέργειες μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, δίνοντας περιεχόμενο στα δημόσια αγαθά, ενθαρρύνοντας την έρευνα και επανατοποθετώντας τον πολίτη στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, λογοδοσίας και αξιολόγησης των δημοσίων πολιτικών. Αντιλαμβανόμαστε τον πολίτη ως συνδημιουργό, συμμέτοχο και συναξιολογητή του έργου της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας και όχι απλά ως πελάτη προϊόντων κοινωνικών υπηρεσιών.

ΣΧΟΛΙΑ